بازی Horizon Zero Dawn یک اثر ویدئویی در سبک اکشن نقش آفرینی و جهان باز که توسط شرکت گوریلا گیمز ساخته شده و بدست سونی اینتراکتیو انترتینمنت در فوریه و مارس ۲۰۱۷ به طور انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شد. نسخه کامل این بازی (شامل تمامی آپدیت‌ها و DLCها) که تحت عنوان Complete Edition شناخته می‌شود، در ۷م آگوست ۲۰۲۰ بر روی شبکه استیم برای پلتفرم PC در دسترس قرار گرفت.

شخصیت اصلی بازی Horizon Zero Dawn دختری جوان به نام اِلوی است، یک شکارچی و تیراندازی ماهر که در جهانی پرجنب و جوش که ساکنین آن موجودات مکانیکی مرموزی به‌شمار می‌روند، به کاوش می‌پردازد. بازی محیطی جهان باز را برای کاوش در اختیار الوی می‌گذارد در حالی که او قادر به انجام مأموریت‌های اصلی و فرعی مرتبط با داستان است. بازیکن باید با استفاده از نیزه، سلاح‌های دوربرد و تاکتیک‌های مخفی‌کاری به مبارزه با موجوداتی مکانیکی تحت عنوان ماشین‌ها بپردازد که همچنین از بقایای آن‌ها نیز می‌تواند برای منابع خود استفاده کند. سیستم مهارت درختی برای بازیکن توانایی‌های جدید و پاداش‌های مجهول را فراهم می‌نماید.

Horizon Zero Dawn PC-CODEX


شیراز مووی | دانلود رایگان فیلم بازی ,dawn ,horizon ,zero ,zero dawn ,horizon zero ,بازی horizon ,complete edition منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خریدوفروش فلزیاب خرید ممبر تلگرام تازه نفس | ممبر ارزان نوید پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان نشریه بدون تعارف بهترین رسپی های ایرانی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال new